Egyedi igényekre szabott kutatások, elemzések

Elemzéseink, vizsgálataink többsége egyedi megrendelésre készül - ezek az ún. ad-hoc kutatások. (Az igényekre szabott jelleg alapvetően a témára, a kutatás tárgyára és ritkábban a módszertanra, de semmiképpen sem az eredményekre értendő.) 

A Megrendelő elvárásait, kézzelfogható igényeit - akár többszöri egyeztetést követően - pontosan megismerve összeállítjuk a kutatási ajánlatunkat, ami már tartalmazza a konkrét vállalásainkat a kutatás tárgyára, a vizsgálandó kérdéskörökre, az alkalmazandó módszertanokra vonatkozóan. Az ajánlat ezen felül pontos ütemtervet (határidőt) és ajánlati árat is tartalmaz. 

Eredményeket - természetesen - nem tudunk garantálni, amit viszont igen, hogy elemzéseink objektív, nemzetközi szakmai elvárásokkal összhangban lévő, magas színvonalú munkák.

Kis létszámú kutatóhelyünk mára széles körű szakmai együttműködést épített ki hazai és nemzetközi szakértőkkel, kutatócégekkel, piac- és közvélemény-kutató intézetekkel, call-centerekkel és nem utolsó sorban támaszkodhatunk anyacégünk és a teljes GKI csoport évtizedes szakmai tapasztalataira és - adott esetben - kapacitásaira is.  

A piaci aktualitások vizsgálata mellett a rendes éves pénzügyi tervezéshez, stratégiai döntések meghozatalához is segítséget nyújtó elemzéseink közt ajánljuk:

  • piaci kereslet, kínálat elemzése és előrejelzése,
  • szabályozási és működési modellek összehasonlító elemzése,  hatásvizsgálatok készítése,
  • árak előrejelzése,
  • ügyfélszegmentálás,
  • energetikai kapcsolódású makrogazdasági elemzések és előrejelzések készítése.

A kutatási anyagaink (tanulmányok) mindegyike tartalmaz egy, kb. 3-5 oldal terjedelmű 'vezetői összefoglalót', amely a döntéshozók, vezető tisztségviselők számára is gyorsan áttekinthetővé teszi a kutatás legfontosabb eredményeit, a főbb következtetéseket. 

A Megrendelő igénye szerint - a teljesítést követően - szóbeli prezentáció keretében is ismertetjük a kutatás főbb mondanivalóját.

További kérdéseivel, kérjük, forduljon munkatársainkhoz